Jag tänker direkt T-amp ...
Kanske för att jag har två st själv..
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=84459
Jag köpte mina från USA, thinkgeek.com . Dom var billigare där än sverige, typ 30$. Men nu såg jag bara en upphottad version II på thinkgeeks hemsida, rätt onödigt om den ändå inte ska synas så mycket.
T-amp låter bra (det är absolut inget sunkljud, en del påstår att den spöar mycket dyra förstärkare ljudmässigt), den drar löjligt lite ström, utvecklar i princip ingen värme. En del trevliga egenskaper för en förstärkare som ska gömmas/byggas in.
Den ska matas med 12V likspänning. Absolut max 14V, annars pajar den.
Det finns säkert mycket annat vettigt du kan köpa, men som sagt, detta var min första tanke.