Jag har efter mycket letande fått tag i två innerdörrar av gammal fason som passar med resten av huset. Insåg idag att en av dem borde vara vänsterhängd.
Vilka moment är det man behöver göra? Går det att göra med borr å stämjärn?
Jag måste ändå skrapa och måla om dörrar o karm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder