8 416 läst ·
19 svar
8k läst
19 svar
Framtidens ränteutveckling??
Intressanta åsikter om skuldsättning, risk, ränteutveckling, bostadspriser, ersättningsnivåer mm
Jag har sagt det förr och säger det igen.
Den absolut största risk man ska ta i beaktande då man som familj köper/bygger hus/bostadsrätt är sin relation.
Sannolikheten att ett par separerar är mångfalt större än att något annat inträffar som grusar era möjligheter att betala bostadskostnaderna.
Så ta hand om varandra och vårda er relation.
Den absolut största risk man ska ta i beaktande då man som familj köper/bygger hus/bostadsrätt är sin relation.
Sannolikheten att ett par separerar är mångfalt större än att något annat inträffar som grusar era möjligheter att betala bostadskostnaderna.
Å andra sidan uttalade "analytikern" Stefan Ingves så sent som i går morse i TV att de inte ser någon anledning att ändra prognosen om räntebananLekkamraten skrev:
Där slog du huvet på spiken, WEEBEWeeBe skrev:Intressanta åsikter om skuldsättning, risk, ränteutveckling, bostadspriser, ersättningsnivåer mm
ErikL skrev:
Nej "analytikern" Stefan Ingves är bakbunden att uttala sig annorlunda innan beslut om något sådant finns. Det står alltid i Riksbankens direktionsprotokoll att direktionen beslutar:
- att den XX månad 2007 kl. 9:30 offentliggöra beslutet med motivering och lydelse enligt utkast till pressmeddelande nr XX 2007, protokollsbilaga A, samt
- att protokollet från dagens sammanträde ska publiceras den XX månad 2007 kl. 9:30.
Så något annat är inte väntat att få höra i TV soffan, tack och lov!
WORD!
Helt rätt.
Helt rätt.
WeeBe skrev:Intressanta åsikter om skuldsättning, risk, ränteutveckling, bostadspriser, ersättningsnivåer mm
Klicka här för att svara