Hehe, biten med att inte kunna ta betalt låter lovande.
Det blir prisvärda tjänster då
Själv åker jag gammal Audi diesel, drar max 0,55 på en sådan körning, soppa blir under 500:- och kärra har jag. Så kostnaden att hämta själv är rimlig.
Säg åt frugan att knipa åt, och kör som tusan, du hinner
/Daniel
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.