dicklund2 skrev:
Hehe, biten med att inte kunna ta betalt låter lovande.
Det blir prisvärda tjänster då  ;)

Själv åker jag gammal Audi diesel, drar max 0,55 på en sådan körning, soppa blir under 500:- och kärra har jag.  Så kostnaden att hämta själv är rimlig.
Säg åt frugan att knipa åt, och kör som tusan, du hinner :)

/Daniel
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.