Man hör med grannarna om någon behöver fyllnadsmassor. Sen kan man också lägga upp det på någon sån sida (det finns ett gäng, googla).
En liten brasklapp bara.... Gärdesgården är gräns mellan era fastigheter. Den ska man nog inte ta bort bara sådär. Jag skulle nog prata lite med en lantmätare innan några åtgärder görs och kolla läget.