På landet har vi en stenmur mellan tomterna. Diskuterade idag med vår granne om att eventuellt ta bort muren och ersätta med staket. Vi har även rätt mycket stora stenar som ligger samlade på tomten. Vad kan man göra med sten som man vill bli av med?
 
tommib
Man hör med grannarna om någon behöver fyllnadsmassor. Sen kan man också lägga upp det på någon sån sida (det finns ett gäng, googla).

En liten brasklapp bara.... Gärdesgården är gräns mellan era fastigheter. Den ska man nog inte ta bort bara sådär. Jag skulle nog prata lite med en lantmätare innan några åtgärder görs och kolla läget.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.