Hej,
Ny här på forumet och hoppas att jag postar i rätt kanal nu.
Vi håller på att renovera vår lägenhet och lägger i dagsläget ett nytt golv i sovrummet. Jag tycker dock att snickarna gör ett dåligt jobb med golven, och framförallt socklarna.
De har också flytspacklat golvet då det tidigare var ojämnt, men det är fortfarande ojämnt då det sviktar och är mellanrum mellan sockel och golv på många ställen.
Tänkte att jag bifogar ett par bilder och länkar till några fler från min Dropbox i hopp om att någon kan ge lite feedback:
https://www.dropbox.com/sh/fk1yjmwz37gof8a/AAB5ejUAIIviPcYglJkA0ucka?dl=0
Tack på förhand!
Ny här på forumet och hoppas att jag postar i rätt kanal nu.
Vi håller på att renovera vår lägenhet och lägger i dagsläget ett nytt golv i sovrummet. Jag tycker dock att snickarna gör ett dåligt jobb med golven, och framförallt socklarna.
De har också flytspacklat golvet då det tidigare var ojämnt, men det är fortfarande ojämnt då det sviktar och är mellanrum mellan sockel och golv på många ställen.
Tänkte att jag bifogar ett par bilder och länkar till några fler från min Dropbox i hopp om att någon kan ge lite feedback:
https://www.dropbox.com/sh/fk1yjmwz37gof8a/AAB5ejUAIIviPcYglJkA0ucka?dl=0
Tack på förhand!
Det ser tyvärr väldigt dåligt/amatörmässigt ut. Vid en besiktning skulle jobbet ej få godkänt. Hoppas ni inte betalt ännu? Ta upp samtliga fel ni nämner med byggaren och fråga hur han tänker lösa problemen.
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Även spackling och målning lämnar en hel del att önska :/
Klicka här för att svara


