jag antog att vi bara prata om vilken tempratur vi hadde på den tiden av året vi behöver värma husen... (frikylan är inhandlad & kommer att instaleras under sensommaren/hösten
Jodå, jag förstod nog att du menade det, och jag vet att du förespråkar jord/bergvärme i första hand.