CarMan skrev:
jag antog att vi bara prata om vilken tempratur vi hadde på den tiden av året vi behöver värma husen... (frikylan är inhandlad & kommer att instaleras under sensommaren/hösten
Jodå, jag förstod nog att du menade det, och jag vet att du förespråkar jord/bergvärme i första hand. ;)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.