Undrar om någon här har bullerplank och kan svara på följande frågor:
Vilken hastighet har ni på vägen med buller?
Vilket märke/företag kommer bullerplanket från?
Upplever du någon skillnad? Hur mycket?
Hur högt är planket?
Annan tänkvärd info tas tacksamt emot!