Hej!
Vi ska inte ha isolering utan nakna väggar och golvet ska det ligga klinkers på i hela huset. Det är så vi ska ha det. Det är betongplatta och väggarna är hålsten med betong och sedan puts som jag förstått det på.
Nu till mina frågor.
1.Vi vill fixa fint runt fönsterna och fina till kanterna, vad ska man använda till det, villet slags spackel?
2.Vad ska vi spackla med för att få bort att håligheter i väggarna?
3. Det går öppna skåror i sidan där golvet möter väggen samt 2 andra skåror som går rakt genom rummet. Vad ska man fylla igen de med?
/Oerfarna men tar gärna alla tips och råd vi kan