Har varit på sigro och hittat en blandare som heter tapwell och undrar om nån använt den? Har nämnligen aldrig hört talas om den. Men den ser ju redig ut men vet ju inte hur kvalitet är i den. Och den är ju inte så billig utan ligger ju i priser som många kända märken. jätte tacksam för svar om nån har den eller känner till märket.
Hej,
Tapwell är ett stort och känt märke som används bl a av Marbodal när de säljer sina kök/badrum. Jag har tänkt att köpa deras blandare och tycker att de verkar hålla hög kvalitet i jämförelse med t ex Mora, som jag haft tidigare och som är redo att bytas ut efter fem års användning.
Tapwell är ett stort och känt märke som används bl a av Marbodal när de säljer sina kök/badrum. Jag har tänkt att köpa deras blandare och tycker att de verkar hålla hög kvalitet i jämförelse med t ex Mora, som jag haft tidigare och som är redo att bytas ut efter fem års användning.
Vi har valt Tapwell till handfatet och den verkar rejäl. Fast jag fick efterdra en insexskruv i "huvudet" efter några veckor. Om man behöver noggranna monteringsanvisningar så är de inget vidare, men det mesta kan man ju lista ut själv hur det ska sitta.
Man blir dock lite förvånad när man får paketet, för där står det inte Tapwell utan Paffoni.
Man blir dock lite förvånad när man får paketet, för där står det inte Tapwell utan Paffoni.
Produkter som diskuteras: "insexskruv"
Insexskruv
Insexskruvar är specifika skruvar som har ett sexkantigt hål i huvudet. Dessa skruvar drivs med hjälp av ett verktyg kallat insexnyckel eller insexmejsel, som passar in i det sexkantiga hålet.
Läs mer
I rostfritt som vi valde kostade den drygt 5000:-, men väljer man den i kromutförande så hamnar man under 4000:-
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden