310 523 läst ·
3 540 svar
311k läst
3,5k svar
FOTOTRÅD: Himlafint..
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Vi fick lite fjun här igår bara, har inte hört höörborna säga så mycket om snön.. men det vore inte första gången de får mer snö än ossKnockOnWood skrev:
(det var där vi fick skotta taket för första gången.. när vi bodde där - här flyttade man från sundsvall till skåne och fick börja skotta hus/garagetak
Var nere i södra Tyskland och Österrike på jobb förra veckan men det var tyvärr så gråmulet så det blev inga bra kort på den storslagna naturen.
Tom. bilderna från kvällsaktiviteterna blev suddiga...
Tom. bilderna från kvällsaktiviteterna blev suddiga...
Här har vi snöfattigt också, vi hade bara -1 härom dagen samt sol, då försvann den mesta snön, snyft!KnockOnWood skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ingen himmel men vissa odlingslådor ser man.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Snart barmark.....
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Allvetare
· Stockholm
· 3 063 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg




