16 387 läst ·
20 svar
16k läst
20 svar
förvaring av skruvdragare i garage?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
I garaget?
Nej, bättre upp, mina tre skruvdragare, en AEG och två Bosch, ligger i en byrålåda i vår entréhall.
Där ni andra har vantar och mössor i väntan på vintern.
(Ute i garage och förråd ligger sladd-maskinerna)
Så håller jag dem varma och goa, och batterierna går igång på full effekt vid behov
Nej, bättre upp, mina tre skruvdragare, en AEG och två Bosch, ligger i en byrålåda i vår entréhall.
Där ni andra har vantar och mössor i väntan på vintern.
(Ute i garage och förråd ligger sladd-maskinerna)
Så håller jag dem varma och goa, och batterierna går igång på full effekt vid behov
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Finns ju folk med varma garage ocksåKnockOnWood skrev:
I garaget?
Nej, bättre upp, mina tre skruvdragare, en AEG och två Bosch, ligger i en byrålåda i vår entréhall.
Där ni andra har vantar och mössor i väntan på vintern.
(Ute i garage och förråd ligger sladd-maskinerna)
Så håller jag dem varma och goa, och batterierna går igång på full effekt vid behov![]()
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag har börjat förvara vissa saker i sina orginallådor eftersom dom inte används så ofta, slipmaskinen, sticksågen och den ena vinkelslipen. Dom passar alla lådorna ganska exakt under snickarbänken. Men mina två dragare som används heöa tiden ligger där dom lämnades sist, jag har slutat försöka få ordning på det....
Jag har två Makitadragare som alltid står "stand by" på arbetsbänken.
Köpte dessa som combokit i en dubbelsystainer och den är lite osmidig att plocka med, så den står mer eller mindre oanvänd.
Köpte dessa som combokit i en dubbelsystainer och den är lite osmidig att plocka med, så den står mer eller mindre oanvänd.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden


