Hej

Har nu provat min nya weber genesis a grill men efter ha läst instruktionerna för gasol så blir man fundersam.
Flaskan får inte utsättas för direkt soljus samt max 50°.
Hur gör ni bär ni in flaskan + grill mellan användning, förvarar grill med flaska i en kokhet pensionärskuvös??

Fundersam Patrik
 
Oftast finns det skåp eller draperi som skyddar gasbehållaren. Det är nog bra att undvika direktsol. Min grill står på altanen under tak hela året.
/CC
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.