Hej
Har nu provat min nya weber genesis a grill men efter ha läst instruktionerna för gasol så blir man fundersam.
Flaskan får inte utsättas för direkt soljus samt max 50°.
Hur gör ni bär ni in flaskan + grill mellan användning, förvarar grill med flaska i en kokhet pensionärskuvös??
Fundersam Patrik