2 931 läst ·
19 svar
3k läst
19 svar
Forumets färger
Sida 1 av 2
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vi håller på och laborerar med layouten. Vi får se vart det slutar 
Både Yabb och vBulletin går att anpassa till 100 procent. Ni som inte är nöjda, skriv och motivera istället hur ni vill ha det, så får Marlene och Per det lättare med anpassningen.
/M
/M
Jag trivdes bättre med yabb:s färger. Sen skulle jag också vilja ha ett "bredare forum". Vet inte om det går att lösa på något smidigt sätt (webbteknik är inte min grej) men nu verkar det som om forumet är anpassat för 800X600 och det är lite väl lågt i min smak.
