1 172 läst ·
13 svar
1k läst
13 svar
Forumet segt i helgen?
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
En medlem hade problem med sajten i helgen, det hängde sig när han surfade runt. Är det någon annan som har upplevt att forumet har varit segt i helgen, eller tidigare helger?
Jag hade själv inga problem med att använda Byggahus i helgen.
Jag hade själv inga problem med att använda Byggahus i helgen.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Aha, hur märkte du det? Fungerade sidan i övrigt?
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Ok, tack. Då vet vi vart vi borde hitta felet.
Just nu är det djupfryst sirap, ja.
För några dagar sen var det också väldigt segt.
Väntar på "ads.bygghus" (eller vad det nu står) kunde det stå länge. Ofta fick jag bara en enkel textsida helt utan formatering som resultat efter en god stunds väntande.
För några dagar sen var det också väldigt segt.
Väntar på "ads.bygghus" (eller vad det nu står) kunde det stå länge. Ofta fick jag bara en enkel textsida helt utan formatering som resultat efter en god stunds väntande.
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Nu verkar det fungera bra i alla fall.
//Patrik
//Patrik
Klicka här för att svara