Dalbotant #1 Medlem · Dalsland · 3 385 inlägg 25 jan 2011 11:03 Dalbotant Medlem Dalsland 3 385 inlägg 25 jan 2011 11:03 #1 Jag letar och letar men jag hittar den inte! Var är tråden om hur man riktar upp sin kap&gersåg när man råkat såga lite vårdslöst så anslaget står snett? Behöver den bums... :blushing:
Jag letar och letar men jag hittar den inte! Var är tråden om hur man riktar upp sin kap&gersåg när man råkat såga lite vårdslöst så anslaget står snett? Behöver den bums... :blushing:
bygga_bo #2 Medlem · Skåne · 2 315 inlägg 25 jan 2011 11:19 bygga_bo Medlem Skåne 2 315 inlägg 25 jan 2011 11:19 #2 Jag skrev hur jag brukar göra i denna tråden (se inlägg #5). Vet dock inte om det är vad du söker, det finns ju fler sätt att göra det på...
Jag skrev hur jag brukar göra i denna tråden (se inlägg #5). Vet dock inte om det är vad du söker, det finns ju fler sätt att göra det på...
Dalbotant #3 Medlem · Dalsland · 3 385 inlägg 25 jan 2011 11:23 Dalbotant Medlem Dalsland 3 385 inlägg 25 jan 2011 11:23 #3 Världsklass! Tack för det bygga_bo!
Daniel_N #4 Moderator + Youtuber · Skåne · 8 913 inlägg 25 jan 2011 14:16 Daniel_N Moderator + Youtuber Skåne 8 913 inlägg 25 jan 2011 14:16 #4 Bygga_bos tips är absolut det bästa jag har sett för att ställa anhållet på kap/gersågar. Har nu lagt en länk till ämnet i tips&tricks-tråden.
Bygga_bos tips är absolut det bästa jag har sett för att ställa anhållet på kap/gersågar. Har nu lagt en länk till ämnet i tips&tricks-tråden.