Jag letar och letar men jag hittar den inte!
Var är tråden om hur man riktar upp sin kap&gersåg när man råkat såga lite vårdslöst så anslaget står snett?
Behöver den bums... :blushing:
 
Jag skrev hur jag brukar göra i denna tråden (se inlägg #5). Vet dock inte om det är vad du söker, det finns ju fler sätt att göra det på...
 
Världsklass! Tack för det bygga_bo!
 
Bygga_bos tips är absolut det bästa jag har sett för att ställa anhållet på kap/gersågar. Har nu lagt en länk till ämnet i tips&tricks-tråden.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.