Funderar på om någon har bra idé eller kunskap ang att förstärka och hur man förstärker på bästa sätt .. takstolarna har en spännvid på 14m.. dom har ”satt” sig i något på mitten , dom har satt för små lasskor..
Har en idé om att lägga en ny underram på den befintliga och spika ihop dessa med bleck och sedan kapa i gamla underram ...kan det vara ett sätt, vart stärker man bäst på en takstol? Tacksam för hjälp