Funderar på om någon har bra idé eller kunskap ang att förstärka och hur man förstärker på bästa sätt .. takstolarna har en spännvid på 14m.. dom har ”satt” sig i något på mitten , dom har satt för små lasskor..
Har en idé om att lägga en ny underram på den befintliga och spika ihop dessa med bleck och sedan kapa i gamla underram ...kan det vara ett sätt, vart stärker man bäst på en takstol? Tacksam för hjälp
 
  • Takstolar med synlig deformation och för små lasskor i ett pågående byggprojekt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Takstolar av trä med synlig deformation och förstärkningsläkt mitt i ett pågående renoveringsprojekt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Takstolar med spännvidd på 14 meter som uppvisar svikningar i mitten, förstärkta med mindre lasskor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.