En sån här.

• syntavla_120x194.jpg
"Stängde jag av spisen?"

Lillyblue skrev:
jaa det är nog smaksak.. jag har sett mycket på internet, även på inredningsprogram på tv. Även har jag sett grannar har valt ordet Livingroom i vardagsrummet.Vita bokstäver med beigebakgrund. Hur snyggt som helst.

Vi har målat vitt och har tänkt mig svarta bokstäver. tack ändå för fler tips för er som läser detta.
Kanske det trots allt är fel ide du har eftersom du själv inte vet vad du vill skriva och varför!
/Peter

"Sine Cura"
"Nymålat"
"En vägg är en vägg är en vägg..."
"Lillyblue was here"
"Inne"

Y
jag har en broderad duk upphängd här i bygget:
"riktiga vänner är som vilda rosor, de kommer alltid tillbaka" eller något sådant...

Så vännerna får ångest när de kommer hit och inte hjälper mig att bygga ;)

Eller så börjar man med att få ångest och sen skriver man av sig på hallväggen. Med en fet svart tuschpenna såga allt meningslöst och ytligt i världen. Kommer mosdef att sätta tonen på nästa middag!

Roligaste tråden på länge. Säger jag som målat en stor världskarta på min hallvägg.

"Roy was killed here"

En stor k*k är en klen tröst i en fattig familj.

Var tvungen.

Håller med om att det är lite ute med dessa ord, men samtidigt så är det ju faktiskt så att om man nu vill ha det så ska inte ett gäng forumtöntar dissa iden, eller vara oseriösa...:wow:

Kör på och lägg upp en bild när du har målat.

laidback skrev:
95% av alla väggordsköpare kan inte ha fel, det är CARPE DIEM som gäller!
Haha. På temat föreslår jag "Lorum Ipsum Dolor Sit Amet".

Har idag besökt två hem. Fånga dagen och Mi casa har jag möts av. Och jag tänkte på denna tråden varje gång. :) Det gav mig positiv energi.

Casa Nostra.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.