Är denna uteplats i söderläge?

Om tillfälle finns för soldyrkan kanske det är trevligt med breda (~0,5 meter) trappsteg utmed fasadens bredd vilket också får den positiva (?) bieffekten att hela konstruktionen kommer lite närmare marken. Tanken var då att man skapar en avsats att sitta eller inta horisontalläge på.

Ett annat arkitektoniskt mästerverk skulle ju ett par infällda odlingslådor kunna göra. Lite grönt är ju alltid trevligt.
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.