Har ett förråd där nyckeln bara snurrar. Går ej att låsa, så dörren är öppen.
Går att låsa och låsa upp med vredet på insidan.
Vad kan vara fel?
Vad kan jag göra?
Går att låsa och låsa upp med vredet på insidan.
Vad kan vara fel?
Vad kan jag göra?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den medbringaren är trasig men den går att köpa ny, enklast är att ta med låscylindern till en låssmed så sätter han dit en ny medbringare.
Har det gått trögt eftersom medbringaren gått sönder?
Du bör inte posta bilder där nummer på låscylindern syns.
Har det gått trögt eftersom medbringaren gått sönder?
Du bör inte posta bilder där nummer på låscylindern syns.
Klicka här för att svara
