yonna #16 Medlem · Österlen · 11 141 inlägg 13 okt 2024 10:51 yonna Medlem Österlen 11 141 inlägg 13 okt 2024 10:51 #16 C Claudia Winlund skrev: Var sökte ni om bidrag? Jag hittar inget. Kommer kostnaden ligga under 5 prisbasbelopp kan man få bidrag - enl vad som framkommer på nätet. Kontakta länsstyrelsen!
C Claudia Winlund skrev: Var sökte ni om bidrag? Jag hittar inget. Kommer kostnaden ligga under 5 prisbasbelopp kan man få bidrag - enl vad som framkommer på nätet. Kontakta länsstyrelsen!
C Claudia Winlund #17 Medlem · 7 inlägg 13 okt 2024 10:57 Claudia Winlund Medlem 7 inlägg 13 okt 2024 10:57 #17 yonna skrev: Kommer kostnaden ligga under 5 prisbasbelopp kan man få bidrag - enl vad som framkommer på nätet. Kontakta länsstyrelsen! Jag satt med en ansökan men så skrev de att det måste finnas särskild betydelse. Dvs särskild anledning att bygga
yonna skrev: Kommer kostnaden ligga under 5 prisbasbelopp kan man få bidrag - enl vad som framkommer på nätet. Kontakta länsstyrelsen! Jag satt med en ansökan men så skrev de att det måste finnas särskild betydelse. Dvs särskild anledning att bygga