13 455 läst ·
25 svar
13k läst
25 svar
Förlorad arbetsinkomst
Inget klart än, att det tar sån tid.
Nu har man iaf fotat skadan, fått en struntsumma för utseende och ärr. TH bedömde det som "klart framträdande" dvs gränsen som vissa bolag har som lägsta i sina olycksfall m.m för att öv. ge utfall.
Gjort en invaliditetsbedömning och skickat in, deras svar kommer om ca 3 mån. Ingen dålig ledtid för att hantera en skada..från 2010
Fortfarande inte fått något kring förlorad arbetsinkomsten men det ska tas upp isamband med slutsiffran vid invaliditetsbedömningen.
.
Nu har man iaf fotat skadan, fått en struntsumma för utseende och ärr. TH bedömde det som "klart framträdande" dvs gränsen som vissa bolag har som lägsta i sina olycksfall m.m för att öv. ge utfall.
Gjort en invaliditetsbedömning och skickat in, deras svar kommer om ca 3 mån. Ingen dålig ledtid för att hantera en skada..från 2010
Fortfarande inte fått något kring förlorad arbetsinkomsten men det ska tas upp isamband med slutsiffran vid invaliditetsbedömningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ajjj, det där gjorde ont!
He he får väl säga att jag är glad att handen sitter kvar men ont som f*n gjorde det, satt fast i ca 10 min om man räknar mellan telefonsamtalen efter hjälp, gör iofs ont dagligen fortfarande och 3 fingrar är värdelösa men vafan, har ju tumme pekfinger och skulle jag bli förvirrad så är det bara att följa allt jag tappar ( hans o greta ) så hittar jag hemKnockOnWood skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Vad menar du Dubbelägget?
Det är ju "spot on".
Det är ju "spot on".
Klicka här för att svara


