Hej.

Min bänksskiva blir försenad 1.5 månader, så tänkte göra en provisorisk lösning att bara sätta dit en tillfällig diskho och samtidigt vill jag förlänga vattnet till min blandare. (se var avloppet är förlängt till)

1) Vad är det för "förlängningsrör/anslutningsslang" jag behöver koppla på?
2) Behöver jag ha en rörmockare som kopplar på detta, eller kan jag göra det själv? (vad säger lagen/försäkringsbolaget?)
3) behöver jag bryta vattnet i min lägenhet innan det kopplas på? (de sitter ju balofixliknande på)

Tack för svar!
 
  • Delvis installerad köksblandare med förlängda rör och sladdar under konstruktion.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Om du tror att det är en anslutningskabel du behöver så rekommenderar jag dig att ringa en rörmokare.
 
Lulaua Lulaua skrev:
Om du tror att det är en anslutningskabel du behöver så rekommenderar jag dig att ringa en rörmokare.
haha, episk kommentar!! :)

Nja, känns svårt att blanda el och vatten, känns inte som ett vinnande koncept, så anslutningskabel är rätt fel ord! haha!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.