Hej.
Min bänksskiva blir försenad 1.5 månader, så tänkte göra en provisorisk lösning att bara sätta dit en tillfällig diskho och samtidigt vill jag förlänga vattnet till min blandare. (se var avloppet är förlängt till)
1) Vad är det för "förlängningsrör/anslutningsslang" jag behöver koppla på?
2) Behöver jag ha en rörmockare som kopplar på detta, eller kan jag göra det själv? (vad säger lagen/försäkringsbolaget?)
3) behöver jag bryta vattnet i min lägenhet innan det kopplas på? (de sitter ju balofixliknande på)
Tack för svar!
Min bänksskiva blir försenad 1.5 månader, så tänkte göra en provisorisk lösning att bara sätta dit en tillfällig diskho och samtidigt vill jag förlänga vattnet till min blandare. (se var avloppet är förlängt till)
1) Vad är det för "förlängningsrör/anslutningsslang" jag behöver koppla på?
2) Behöver jag ha en rörmockare som kopplar på detta, eller kan jag göra det själv? (vad säger lagen/försäkringsbolaget?)
3) behöver jag bryta vattnet i min lägenhet innan det kopplas på? (de sitter ju balofixliknande på)
Tack för svar!
Redigerat:
Klicka här för att svara
