B ByggSann #1 Medlem · 153 inlägg 28 jun 2006 18:34 ByggSann Medlem 153 inlägg 28 jun 2006 18:34 #1 Hej! Behöver en förläggningssladd i silver? Själva dosan då!? Med tre uttag! Vet nån vart detta finns...Har kollat på olika elleverantörer men hittar bara vita! :-[
Hej! Behöver en förläggningssladd i silver? Själva dosan då!? Med tre uttag! Vet nån vart detta finns...Har kollat på olika elleverantörer men hittar bara vita! :-[
E el_richard #2 Medlem · 4 201 inlägg 28 jun 2006 19:37 el_richard Medlem 4 201 inlägg 28 jun 2006 19:37 #2 ByggSann skrev: Hej! Behöver en förläggningssladd i silver? Själva dosan då!? Med tre uttag! Vet nån vart detta finns...Har kollat på olika elleverantörer men hittar bara vita! :-[ Kolla med IKEA dom brukar ha lite olika färger... Bara en ide.
ByggSann skrev: Hej! Behöver en förläggningssladd i silver? Själva dosan då!? Med tre uttag! Vet nån vart detta finns...Har kollat på olika elleverantörer men hittar bara vita! :-[ Kolla med IKEA dom brukar ha lite olika färger... Bara en ide.
E eskil23 #3 Medlem · Stockholm · 120 inlägg 29 jun 2006 09:38 eskil23 Medlem Stockholm 120 inlägg 29 jun 2006 09:38 #3 Äkta silver låter dyrt. Går det bra med rostfritt eller aluminium i stället? http://www.elbutik.se/group.htm?category_id=7272
Äkta silver låter dyrt. Går det bra med rostfritt eller aluminium i stället? http://www.elbutik.se/group.htm?category_id=7272
B ByggSann #4 Medlem · 153 inlägg 29 jun 2006 15:32 ByggSann Medlem 153 inlägg 29 jun 2006 15:32 #4 eskil23 skrev: Äkta silver låter dyrt. Går det bra med rostfritt eller aluminium i stället? [länk] ;D Nja inte ÄKTA silver menade ju alluminum el dylikt...men jag behöver en förläggninssladd inte ett vägguttag! Hittade vad jag sökte på Ikea för en billig peng!
eskil23 skrev: Äkta silver låter dyrt. Går det bra med rostfritt eller aluminium i stället? [länk] ;D Nja inte ÄKTA silver menade ju alluminum el dylikt...men jag behöver en förläggninssladd inte ett vägguttag! Hittade vad jag sökte på Ikea för en billig peng!
N norrbottenstorpet #5 Medlem · Norrbotten · 3 390 inlägg 3 jul 2006 09:13 norrbottenstorpet Medlem Norrbotten 3 390 inlägg 3 jul 2006 09:13 #5 ByggSann skrev: ;D Nja inte ÄKTA silver menade ju alluminum el dylikt...men jag behöver en förläggninssladd inte ett vägguttag! Hittade vad jag sökte på Ikea för en billig peng! Vilken typ av förläggning talar vi om? Eller menar du kanske en förlängningssladd?
ByggSann skrev: ;D Nja inte ÄKTA silver menade ju alluminum el dylikt...men jag behöver en förläggninssladd inte ett vägguttag! Hittade vad jag sökte på Ikea för en billig peng! Vilken typ av förläggning talar vi om? Eller menar du kanske en förlängningssladd?