Hej!
En nybörjarfråga
Förhöjningsring, var räknar man höjden från när man beställer?
A) Från skruvhålen i den gamla till toppen av ringen?
B) Det som känns mest logiskt, från toppen av den gamla brunnen. Dvs ska jag upp 35 mm så beställer jag en 35 mm ring?
C) Nånting annat?
Bättre att fråga innan jag beställer!
Tackar på förhand
Johan