Fotmia #1 Medlem · 6 inlägg 2 maj 2020 18:17 Fotmia Medlem 6 inlägg 2 maj 2020 18:17 #1 Hej. Undrar om någon vet vad detta är för manick? Är det en äldre modell av nivåvakt för avlopp? Om så vore, vet man hur den fungerar? Går det en strömkabel i marken? Tacksam för svar. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #avlopp
Hej. Undrar om någon vet vad detta är för manick? Är det en äldre modell av nivåvakt för avlopp? Om så vore, vet man hur den fungerar? Går det en strömkabel i marken? Tacksam för svar.
JanneJanne123 #2 Husägare · Stockholm · 2 911 inlägg 2 maj 2020 18:22 JanneJanne123 Husägare Stockholm 2 911 inlägg 2 maj 2020 18:22 #2 Hade en liknande grej i en sommarstuga förr, men det var en fuktmätare.
Fotmia #3 Medlem · 6 inlägg 2 maj 2020 18:23 Fotmia Medlem 6 inlägg 2 maj 2020 18:23 #3 JanneJanne123 skrev: Hade en liknande grej i en sommarstuga förr, men det var en fuktmätare. Jaha, det lät spännande!
JanneJanne123 skrev: Hade en liknande grej i en sommarstuga förr, men det var en fuktmätare. Jaha, det lät spännande!
JanneJanne123 #4 Husägare · Stockholm · 2 911 inlägg 2 maj 2020 18:37 JanneJanne123 Husägare Stockholm 2 911 inlägg 2 maj 2020 18:37 #4 Vad sitter din i för slags rum? Min satt i ett duschrum.
Fotmia #5 Medlem · 6 inlägg 2 maj 2020 21:20 Fotmia Medlem 6 inlägg 2 maj 2020 21:20 #5 Japp, den sitter i ett badrum.