Hej!
Skulle behöva er hjälp.
Vi har hittat en ritning på vårt hus och tomt.
Där står det att vi förutom den tomt vi har, så har vi förfoganderätt till 10 meter till, på baksidan av tomten.
Detta sas aldrig när vi köpte huset för två år sedan,men för våra grannar,som köpte sitt några månader efter oss,så påpekade mäklaren detta.
Vi bor i radhus, vårt garage sitter ihop med grannens hus.
Vad betyder nu då förfoganderätt?
Är det vår egendom,så vi kan göra vad vi vill med det? tex sätta häck eller staket,så vib får större trädgård....