32 219 läst ·
300 svar
32k läst
300 svar
Föreslår stöd till hushåll med hög elräkning
Renoverare
· Uppsala
· 2 175 inlägg
Eriksgatan
Besserwisser
· Sverige
· 889 inlägg
Eriksgatan
Besserwisser
- Sverige
- 889 inlägg
jo tack det såg jag , brann till rejält i skallen på migM Markarbetaren skrev:Det kanske har hänt att en av ungarna nyst vid frukosten och jag tagit en Vab-dag. Man läser dagligen hur det sölas bort miljarder på det ena dummare än det andra. Som den duktiga skattebetalare man är så har jag inte direkt dåligt samvete om jag ibland tar en Vab-dag som kanske ligger i gränslandet.
Ingen som såg uppdrag granskning igår? Gör inte det om ni vill bespara vården med några hjärtinfarkter!
M
Markarbetaren
Medlem
· Halland
· 4 370 inlägg
Markarbetaren
Medlem
- Halland
- 4 370 inlägg
Artikel från idag ”Billig el nattetid är en myt” Få har avtalet som krävs (privataaffarer.se)useless skrev:
citat : "Men timprisavtal är något som försvinnande få har. Det finns ingen officiell statistik men Energimarknadsinspektionen bedömer att det endast handlar om några få procent av elkunderna. Det är nog en bra gissning för hos Vattenfall är det bara 1,65 procent av kunderna som har timprisavtal."
Jag inväntar fortfarande en källa på ditt påstående!?!?
Några procent innebär i runda slängar 100-200 000 abonnenter. Det är väl ganska många?M Markarbetaren skrev:Artikel från idag ”Billig el nattetid är en myt” Få har avtalet som krävs (privataaffarer.se)
citat : "Men timprisavtal är något som försvinnande få har. Det finns ingen officiell statistik men Energimarknadsinspektionen bedömer att det endast handlar om några få procent av elkunderna. Det är nog en bra gissning för hos Vattenfall är det bara 1,65 procent av kunderna som har timprisavtal."
Jag inväntar fortfarande en källa på ditt påstående!?!?
M
Markarbetaren
Medlem
· Halland
· 4 370 inlägg
Markarbetaren
Medlem
- Halland
- 4 370 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 311 inlägg
I Stockholm verkar inte galenskapen påverkat, tvärt om leder S-lägret.
https://www.svd.se/svd-sifo-moderaterna-tappar-stod-i-stockholm
Folk verkar tycka det är viktigare inte samarbeta med SD än att sätta stop för galenskapen
https://www.svd.se/svd-sifo-moderaterna-tappar-stod-i-stockholm
Folk verkar tycka det är viktigare inte samarbeta med SD än att sätta stop för galenskapen