Det är förberett så två rir kommer upp på toaletten ungefär där handfatet ska vara. Alla väggar är öppna, eller inte ens byggda.

Fördelningen som ska göras är att kv ska fördelas till toalett och (en eventuell) tm

Hur gör ni normalt fördelningen?

Sätter ni ett litet fördelarskåp? Har ni i så fall ett tips på smidigt litet skåp? Tycker bara jag hittar stora klumpiga för typ golvvärmesystem.

Går ni bara ut med slangen under handfatet och sätter ett par t-kopplingar?
 
Krilleman
Tänk dock på att det ska vara 6cc numera mellan rören.
 
  • Gilla
Demmpa och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.