Hej,

jag funderar om jag ska köpa en FTX för varmt eller kallt utrymme. Finns det en fördel / nackdel? Hur ser det ut med oljud då?


Hälsningar


Jens
 
Hänger inte riktigt med på frågan. Utveckla lite.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.