Hej Har ett enplanshus ( ca 120m2) med till och frånluftsventilation (rexovent 1986).Min fråga är hur stor effektförbrukning brukar ett Ftx system ha? Bor i norra norrland.
 
FTX-systemets förbrukning kan du väl se ur databladet? Tvp fläktar plus ev växlarmotor. Vår tar ca 300W på fullfart.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.