Det är brukligt att skriva in detta i avtal med husleverantörer som levererar allt, dvs bygglovshandlingar, material och arbetskraft.
Denna typ av skrivning är dock ovanligare vid endast entreprenadavtal eftersom man då redan kommit förbi de hinder på vägen som kan ta tid.
Man allt är ju förhandlingsbart...........försöka kan man alltid.