5 665 läst ·
35 svar
6k läst
35 svar
För låg luftfuktighet !
Nä, du ställde frågorna "Är det ett problem att ha för låg luftfuktighet inne?" och "Om man inte ska använda luftfuktare, vad ska man göra då?Karl Gustaf Gripson skrev:
Generellt är det värre att ha för fuktigt inne(så mögel, kvalster och liknande trivs), men om torr luft besvärar dig är det tydligen ett problem för dig.
Jag har gett dig några förslag som svar på vad du ska göra om du inte vill använda din luftfuktare, har du provat dem?
ok och nej jag har inte testat dina förslag nu när jag fått svar på luftfuktarproblematiken. Men jag är tacksam för dina förslag och ditt engagemang i frågan.F fribygg skrev:Nä, du ställde frågorna "Är det ett problem att ha för låg luftfuktighet inne?" och "Om man inte ska använda luftfuktare, vad ska man göra då?
Generellt är det värre att ha för fuktigt inne(så mögel, kvalster och liknande trivs), men om torr luft besvärar dig är det tydligen ett problem för dig.
Jag har gett dig några förslag som svar på vad du ska göra om du inte vill använda din luftfuktare, har du provat dem?
Klicka här för att svara