Hej, har monterat blandaren som tidigare satt på väggen i en duschkabin. Rören sticker ut för lite på baksidan för att jag ska kunna dra åt ordentligt. Är dessutom orolig för kabinen om jag drar för hård. Fick med mig ”förlängare” från butiken men den passar inte.
Några tips?
Fel blandare?
/micke
Några tips?
Fel blandare?
/micke
Klicka här för att svara

