9 001 läst ·
5 svar
9k läst
5 svar
Fönstersmyg, hur djup?
Har bytt fönster i ett tegelhus och av den anledningen sitter fönstren ganska långt in, ca 5 cm från karm till gipsvägg. Hur gör man med fönstersmyg? Man vill ju gärna ha den åtminstonde 15 cm djup. Har man mindre går det inte att ha något i fönstren och fönsterbrädor utanpå vill jag inte ha. Någon som vet?
Att tänka på är att inte dra ut den för långt om det sitter en radiator under fönstret då det stoppar luft rörelsen. Går iofs att spåra ur men hur mycke det hjälper vet jag ej.
Klicka här för att svara
