Sprinten (piggen på gångjärnet, vet ej namnet) har som ni ser på bilden åkt neråt lite. Tänkte skrapa och måla fönstret och undrar hur jag gör med piggen på gångjärnet skall jag bara banka med en hammare underifrån för att få in det igen? (Sen skall jag skrapa och rostskydda gångjärnen också)
Medlem
· södemanland
· 706 inlägg
Säkert nån som lämnat sprinten så vid förra renoveringen. För att det är lättare att hänga dit bågen när ena sprinten är lite kortare...
Kanske va tvungen att knacka ner den för att få bort fönstret?!
Den har iallafall inte åkt ner av sig själv!
Kanske va tvungen att knacka ner den för att få bort fönstret?!
Den har iallafall inte åkt ner av sig själv!
Klicka här för att svara
