Hej,
Jag bygger ramar till fönster som jag ska ha i mitt skjul. Min tanke är att bygga in (fästa) fönsterramarna i regel-sektionerna. I regel-sektionerna ska jag sedan fästa väggpanel.

Ramarna gjorde jag i dimensionen 145x45mm. För att det skulle vara enkelt att fästa karmfästena i ramen.

Kommer det nu att se konstigt ut när regel-sektionerna kommer att vara i dimensionen 90x90mm? Ska jag bygga fönsterramarna i samma dimension som regel-sektionerna?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.