I Tyskland förekommer det ofta att fönstren har vita spetsgardiner mot glassidan och sedan färgglada gardiner inne i rummet. Svårt att se in och på håll ser fasaderna riktigt tråkiga ut med alla dessa vita spetsgardiner.BirgitS skrev:
Hur skulle kommunen göra det, menar du? Tvinga folk att uppföra 3 m höga plank? Förbjuda fönster åt de håll man har grannar som redan har fönster? Inte tillåta att bygga närmare tomtgräns än 10 m?K Kallebo skrev:
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Kommunen kan ju knappast stå för det, folk gnäller ju redan så mycket för att kommunen lägger sig i för mycket.
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
https://www.byggahus.se/forum/threa...s-inuti-ett-annat.209261/page-10#post-2804137
https://www.byggahus.se/forum/threa...s-inuti-ett-annat.209261/page-10#post-2804137
Kanske kan vara något att undersöka för dig.
https://www.byggahus.se/forum/threa...s-inuti-ett-annat.209261/page-10#post-2804137
Kanske kan vara något att undersöka för dig.
Klicka här för att svara
