Jag har beställt från fönsterfabriken 2 gånger. Några dagar tidigare lev än angivet datum.
Kvaliten ser jag inget fel på. Har 6 st 12x10 2 luft 2-glas isolerruta u 1.8 och 4 st 11x12 1 luft 2-glas isolerruta u 1.8... Eller var det u 1.9..
De fungerar bra. Dock listerna som följer med (ej monterade) är av min tycke av sådär kvalite. Köpte eget som kändes bättre. Bättre ytfinish så det ej "klibbar" fast
som jag tror skulle göra med de medföljande listerna.. Ca 450 kr kostade lister till alla fönster. Ej så farligt.
Är kalasnöjd. Ska du beställa 19 st tror jag du kan pruta lite utöver den fria frakten...