Blecket nere brukar ju normalt gå in i ett spår som finns på nya fönster. Ligger blecket bara platt mot karmen så kommer vattnet kunna ta sig in imellan.M Missis skrev:
Vet ni fabrikat på fönstret?
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Har också morupsfönster . Och på mina fönster är blecken monterade under aluminiumprofilen på utsidan . Så jag skulle säga att ert bleck är fel monterat
Klicka här för att svara


