Hej!
Jag har köpt mig ett billigt trä-fönster på ett av de större byggvaruhusen.
Problemet är att "läppen", under det urfrästa spåret, där man skall spika fast det nedre fönsterblecket bara är ca 3mm hög. Hur kan man få fast fönsterbläcket då? Spik/skruv för ändamålet är ju ungefär lika tjocka som "läppen".
Kan man limma fast det i stället?
Känns lite fel ... speciellt eftersom jag tenderar att göra om allt tre-fyra gånger innan det blir rätt.
//Mvh Christian