Behöver hjälp med (inne)belysning till mina nya vardagsrumsfönster. Det är två st 10-12 fönster bredvid varandra och har precis monterat smyg och foder. Tänkte först leta tag på några lite mindre hängande fönsterlampor då jag har ett lamputtag ovanför fönstren. Men har mer och mer börjat kika på infällda spots i smygen.
Hur har ni andra?