Tack för all input här. Självklart är jag inte nöjd med det här och kommer att ta upp det med entreprenören. Till saken hör dock att det varit en hel del anmärkningar på olika saker i vårt hus och den ansvarige avfärdar mycket som att "det blir så" och "det får man räkna med", samt diverse andra undanflykter. Det har nu gått 3 månader sedan slutbesiktningen och fortfarande kvarstår en massa saker att åtgärda. Detta med foder och lister tog dock inte besiktningsmannen upp i sin rapport. Men å andra sidan var inte detta det enda han missade...