Om de varit från 1930-talet så hade jag varit intresserad...

Du kan kanske annonsera här: http://www.byggigen.se/
 
Man kanske skulle ta och bygga ett orangeri på tomten, vad skall du ha för dem?
 
Hej!
Vi hade tänkt 500kr/fönster+frakt

MVH Håkan
 
H hama170 skrev:
Hej!
Vi hade tänkt 500kr/fönster+frakt

MVH Håkan
Hej, jag stötte på din tråd idag. Har du sålt fönstren? Om inte så kikar jag gärna på några bilder?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.