Hej!
Vi har precis satt igång med vårt husbygge i Eksjö och ni kan nu följa vår resa på:
http://jonasochjessica.wordpress.com
Det är en Smålandsvilla, modell Villa Kalmar som ska uppföras och inflyttning beräknas bli precis innan semestern... Hoppas vi!

Tätt kommer det bli mellan uppdateringarna och precis har grundkillarna satt igång med markarbetena, så häng med nu från början!
Ha det bra!
Mvh,
J³ - Jonas, Jessica och hunden Jalmar