Hej!

Vi har precis satt igång med vårt husbygge i Eksjö och ni kan nu följa vår resa på: http://jonasochjessica.wordpress.com

Det är en Smålandsvilla, modell Villa Kalmar som ska uppföras och inflyttning beräknas bli precis innan semestern... Hoppas vi! :)
Tätt kommer det bli mellan uppdateringarna och precis har grundkillarna satt igång med markarbetena, så häng med nu från början!

Ha det bra!
Mvh,
J³ - Jonas, Jessica och hunden Jalmar
 
Lycka till med bygget!
 
Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.