8 232 läst ·
37 svar
8k läst
37 svar
Följ vårt bygge i Åstorp
Har inte fått internet hemma ännu och har väldigt dåligt med tid på jobb att gå in här.Pokke skrev:
Garaget är på 7*7 meter Pokke.
Hemsidan uppdaterad med en massa nya bilder nu när vi flyttat in 
http://www.mercafreak.com/huset.htm
http://www.mercafreak.com/huset.htm
Kul att se lite efterbilderMercafreak skrev:
Ni har gjort tomten i omvänd ordning mot oss, vi sådde gräs först och nu har vi plattläggare som fixar gångar mm åt oss
Däremot hade vår kommun varit snäll och lagt det första lagret asfalt redan innan tomterna började byggas och det tackar vi för
Tackararwen skrev:
Vi betalade 8190:- för alla plantorna. Har några över om du vill ha
Matjord har jag en kille som kan fixa billigt, 100kr/ton. De kör ut med bil och släp för 800kr.
PM:a om du vill ha telenr..
Klicka här för att svara