Pokke skrev:
Hahahaha...   ja och nog f_n kvittar det var man kollar så har mr mercafreak varit där sedan LÄNGE  :)

Kul att det är fler än jag som är internetmissbrukare....

Hur stort var nu ditt garage igen, jag tänkte bygga likadant plus en decimeter på vart håll så att mitt blir lite större  ;D
Har inte fått internet hemma ännu och har väldigt dåligt med tid på jobb att gå in här.

Garaget är på 7*7 meter Pokke.
 
Mercafreak skrev:
Ännu era bilder och info ligger nu uppe p åhemsan

Välkommen till Mercafreaken
Kul att se lite efterbilder
Ni har gjort tomten i omvänd ordning mot oss, vi sådde gräs först och nu har vi plattläggare som fixar gångar mm åt oss
Däremot hade vår kommun varit snäll och lagt det första lagret asfalt redan innan tomterna började byggas och det tackar vi för
 
Lite fler bilder. Nu har vi även satt en häck
Huset
 
Jättefin häckplantering.
Vad fick ni betala för de 210 plantorna hos Hedentorps?
Var beställde ni er matjord? Och hur fick ni den levererad?
 
arwen skrev:
Jättefin häckplantering.
Vad fick ni betala för de 210 plantorna hos Hedentorps?
Var beställde ni er matjord? Och hur fick ni den levererad?
Tackar
Vi betalade 8190:- för alla plantorna. Har några över om du vill ha :-)
Matjord har jag en kille som kan fixa billigt, 100kr/ton. De kör ut med bil och släp för 800kr.

PM:a om du vill ha telenr..
 
Jo nog hade du ett välfyllt garage alltid!!

Ser ut som om det var en garagefest som väntade, eller du kanske alltid ha det så där välfyllt hemma :p Dessutom kalla :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.