Jag har lagt nya golv i två angränsande rum, huset är gammalt med låga välvda trösklar som jag inte ville ta bort. Vi valde Tarkett Viva eftersom det är bara är 8,5 mm tjockt men det blir ändå lite för högt.
Nu har jag börjat hyvla till lister men dom måste vara väldigt tunna och dessutom ganska kilformade i kanten mot tröskeln. Jag har börjat fundera på om det inte är lättare att köra fogmassa med liknande kulör, nån som erfarenhet eller synpunkter?
Nu har jag börjat hyvla till lister men dom måste vara väldigt tunna och dessutom ganska kilformade i kanten mot tröskeln. Jag har börjat fundera på om det inte är lättare att köra fogmassa med liknande kulör, nån som erfarenhet eller synpunkter?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara