3 968 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Fodra eldstad i kakelugn med vermiculite?
Ja varför gör man inte det? Istället för att varje år behöva lägga på ny lera i eldstaden så borde man väl kunna såga ut några skivor vermiculite och passa in där istället? Sågar man dom klokt så borde dom ju även kunna sitta kvar utan att behöva använda nån infästning till dom.
Nån som gjort det på sin gamla kakelugn?
//Raukman
Nån som gjort det på sin gamla kakelugn?
//Raukman
Klicka här för att svara