Jag undrar hur man skiftar så man får ut varmvatten i röret till diskmaskin på en FMM köksblandaren från 4000-serien? Jag har ingen koll alls på detta.
Här hittar du instruktion för att lösa ditt problem...
[länk]
/Mario
Det är något som är konstigt. Jag har kollat igenom alla instruktioner för blandare men hittar ingen som passar ihop med min ang. ändring av kv till vv.
Jag har kollat lite närmare på blandaren och det verkar som att det är ett borrat hål in till kallvatten. Så om man vill ha vv så måste man nog köpa en annan blandare.