Jag undrar hur man skiftar så man får ut varmvatten i röret till diskmaskin på en FMM köksblandaren från 4000-serien? Jag har ingen koll alls på detta.

Jocke
 
Mario skrev:
Här hittar du instruktion för att lösa ditt problem...

[länk]


/Mario
Det är något som är konstigt. Jag har kollat igenom alla instruktioner för blandare men hittar ingen som passar ihop med min ang. ändring av kv till vv.

Jocke
 
Jag har kollat lite närmare på blandaren och det verkar som att det är ett borrat hål in till kallvatten. Så om man vill ha vv så måste man nog köpa en annan blandare. :(

Jocke
 
Vad jag vet är alla blandare ur 4000-serien omställbara, hur gammal är den?

/Mario
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.