Dags att flytta och slipper mer än gärna flyttstäden... Har begärt offerter via ett "offertföretag" på nätet.

Tänkte stämma av om någon kan rekommendera bolag som utför flyttstäd i Stockholms-området?

Mvh

Har använt två firmor för flyttstäd i Sthlm:

Anne Blom städ har jag använt flera gånger vid olika tillfällen, jag har varit mycket nöjd. Även kompisar har använt dem på min rekommendation, även de nöjda.

Vid ett tillfälle har jag använt Ainas Eco Cleaning, anledningen var att Anne Blom inte kunde sköta det, då det var helg – kommer inte ihåg detaljerna, alltså om AB inte jobbar helger, eller om det var dyrare. Hur som behövde jag få det gjort en helg. Även denna gång var alla nöjda.

Av de ovan skulle jag alla gånger använda Anne Blom städ om jag skulle göra om det. Lite större firma, men ändå bra kontakt och klara besked. Allt man vill ha helt enkelt.

Obs! Jag har ej något mer att göra med någon firmorna – mer än att jag använt dem.

AB har en slags garanti, som gör att du slipper ha med den inflyttande att göra om de har några invändningar att göra, de tar AB hand om direkt. Det kanske flera städfirmor har, jag vet inte – men om dem vet jag säkert. :)

L-Bror
Även jag kan rekommendera Anne Blom.
Har anlitat dom för både flytt städ och dödsbon.

Tack för tipsen!

Har begärt offert från Anne Blom och dom är helt klart dyrare än många andra, å andra sidan måste jag säga att det verkar smidigt med deras garanti etc.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.